Dezvoltă abilitățile necesare pentru planificarea, executarea și măsurarea unei campanii eficiente de marketing digital

Acest modul stabilește conceptele și competențele esențiale legate de fundamentele marketingului digital, incluzând crearea unei prezențe online, optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare, utilizarea platformelor de social media, realizarea de marketing online și publicitate utilizând o gamă variată de servicii dedicate, precum și monitorizarea și îmbunătățirea campaniilor utilizând instrumente de analiză (Analytics).

PROGRAMĂ ANALITICĂ

Categorie Set aptitudini
Concepte despre Digital Marketing
  • Concepte cheie
  • Planificare
Prezența online
  • Opțiuni legate de prezența online
  • Concepte cheie despre site-uri web
  • Optimizare motoare de căutare
Configurare Social Media
  • Platforme de Social Media
  • Conturi de Social Media
Gestiune Social Media
  • Servicii de gestionare Social Media
  • Activități de marketing și promovare
  • Interacțiune (Engagement), generare de potențiali clienți (lead-uri) și vânzări
Marketing online și publicitate
  • Publicitate online
  • E-Mail Marketing
  • Marketing pe mobil
Analize (Analytics)
  • Noțiuni de bază
  • Analize Web
  • Statistici
  • Analize pentru E-mail Marketing și publicitate online

Obiectivele modulului

La finalul acestui modul, un candidat va ști să:

  •  Înțeleagă conceptele cheie legate de marketing digital, incluzând avantaje, limitări și planificare.
  • Înțeleagă diverse opțiuni legate de prezența online și modul de selectare a cuvintelor cheie adecvate pentru optimizarea motoarelor de căutare.
  • Recunoască diferite platforme de social media, să configureze și utilizeze platformele uzuale.
  • Înțeleagă modul în care gestionarea eficientă social media contribuie la promovarea și generarea de potențiali clienți (leaduri).
  • Utilizeze serviciile de gestionare social media pentru a programa postări și configura notificări.
  • Înțeleagă opțiuni variate pentru marketing și publicitate online, incluzând motoare de căutare, e-mail și marketing pe mobil.
  • Înțeleagă și să utilizeze servicii de analiză (Analytics) pentru monitorizarea și îmbunătățirea campaniilor.

Beneficiile acestui modul

  • Acoperă competențele și conceptele cheie cu privire la marketingul digital.
  • Certifică cele mai bune practici în marketingul digital.
  • Dezvoltat pe baza feedback-ului primit de la utilizatori de computere, experți în domeniu, profesoniști din domeniul marketingului digital din toate colțurile lumii. Acest proces asigură relevanța și diversitatea conținutului modulului.

Syllabus

Programa completă a modulului o puteţi accesa aici.


Materiale de pregătire

Puteți achiziționa manualul aferent acestui modul de aici sau trimițând email la adresa editura@icdl.ro

Puteți achiziționa o simulare online adresându-vă unui centru acreditat ICDL. Lista centrelor acreditate este disponibilă aici


Informații despre testarea aferentă acestui modul

  • Tip testare: automat
  • Limbă: română / engleză
  • Aplicații necesare pentru pregătire: –
  • Aplicații necesare pentru rulare test:  –
  • Durata testului: 45 de minute
  • Procent necesar pentru promovare: 75%
  • Versiune syllabus: 1.0